Produkt dnia
Zegar ścienny Liście
Zegar ścienny Liście
35,90 zł
szt
Bestsellery
Dżungla mały zestaw
Dżungla mały zestaw
29,00 zł
szt
Farma średni zestaw
Farma średni zestaw
109,00 zł
szt
Pytania FAQs

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon ?
Jak długo muszę czekać na zamówione dekoracje ?
Chciałbym zamówić wzór, którego nie macie w swojej ofercie lub w innym formacie/wymiarze.
Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie internetowym ?
Czy mogę odebrać zamówione towary osobiście ?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?
W jakich godzinach pracujecie ?
Czy jest możliwość wysłania towaru za granicę? 

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon ?
Tak. Nasz sklep pomoże Ci w złożeniu zamówienia przez telefon w dni robocze od 8 do 16 pod numerem tel. 89/527 27 57, jednak preferujemy kontakt mailowy ze względu na mniejszą możliwość popełnienia pomyłki.

Jak długo muszę czekać na zamówione dekoracje ?
Od momentu wpłynięcia przelewu na konto do 7 dni roboczych. Jednak większość zamówień wysyłana jest tego samego a najpóźniej drugiego dnia roboczego od momentu zaksięgowania przelewu. Polecamy wysyłki kurierem UPS, przesyłka jest wtedy cały czas monitorowana, i w każdej chwili możesz sprawdzić gdzie się znajduje.

Chciałbym zamówić wzór, którego nie macie w swojej ofercie lub w innym formacie/wymiarze.
Napisz do nas na adres biuro@tifi.pl  i opisz czego dokładnie oczekujesz, odpowiemy tak szybko jak to możliwe.

Jak mogę zapłacić za zakupy w sklepie internetowym ?
Regulacja płatności za towary zakupione w sklepie internetowym www.tifi.pl można uregulować na kilka sposobów:
Przelew internetowy (mBank)
 Przelew internetowy poprzez mTransfer (mBank), MultiTransfer (MultiBank)
 Pay Pal
 
Płatości.pl - więcej informacji pod tym linkiem http://www.platnosci.pl/
 Pobranie przy odbiorze przesyłki

Czy mogę odebrać zamówione towary osobiście ?
Jak najbardziej, zapraszamy do Olsztyna na Pl. Konstytucji 3go Maja 4 codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00

Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?
Tak, oczywiście wystawiamy faktury VAT. Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym należy przesłać maila na adres biuro@tifi.pl w tytule wpisując nr swojego zamówienia. W treści maila prosimy o umieszczenie informacji o chęci otrzymania faktury VAT i podanie danych, na które mamy wystawić fakturę.

W jakich godzinach pracujecie ?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00

Czy jest możliwość wysłania towaru za granicę?
Tak, wysyłamy towar za granicę. Paczka nie może ważyć więcej niż 3kg, wyślemy ją na terenie Europy (łącznie z Cyprem, całą Rosją i Izraelem) w cenie 80zł.


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl